menu sport

menu sport

Podaruj prezent idealny

sport:
ceny od 01.09.2018 r.
1 wejście na siłownię lub zajęcia fitness: 20 zł

karnet sport open ważny 1 m-c: 159 zł
jest imienny i upoważnia do korzystania z siłowni i zajęć fitness bez limitu
klubowiczom sport przysługuje analiza składu ciała co 4 tygodnie (wartość 50 zł)

karnet spa open ważny 1 m-c: 219 zł
jest imienny i upoważnia do korzystania ze strefy basenowno-saunowej bez limitu (w godzinach otwarcia)
baseny, jacuzzi, sauna fińska, łaźnia parowa, prysznic wrażeń, strefa lodu

karnet VIP open ważny 1 m-c: 298 zł
jest imienny i upoważnia do korzystania z siłowni i zajęć fitness bez limitu
a także do korzystania ze strefy basenowno-saunowej bez limitu (w godzinach otwarcia)
baseny, jacuzzi, sauna fińska, łaźnia parowa, prysznic wrażeń, strefa lodu
klubowiczom VIP przysługuje analiza składu ciała co 4 tygodnie (wartość 50 zł)
oraz voucher rekomendacyjny (wejściówki) dla dwóch przyjaciół

karnet 12 wejść: 120 zł (ważny 2 miesiące)
karnet 8 wejść: 80 zł (ważny miesiąc)
karnet 4 wejść: 50 zł (ważny miesiąc)

Wypożyczenie ręcznika: 5 zł
Napoje, batony i inne suplementy dostępne na recepcji spa I sport.

-------------------------------------------------------------

Dla Gości hotelowych:
wejście na siłownie w cenie pokoju
wejście na strefę basenowo-saunową w cenie pokoju
wejście na zajęcia fitness: 10 zł
Power Rack pozwala użytkownikom ćwiczyć z dowolną prędkością przy jednoczesnej kontroli siły eksplozywnej w celu poprawy rozwoju mocy. Ci, którzy trenowali przy użyciu Power Racka zaobserwowali ogólny wzrost siły, szybkości i kontroli. Ćwiczenia wykonywane na standardowych bramach można wykonywać również na Power Racku. Różnica tkwi w unikalnej, hybrydowej konstrukcji łączącej opór pneumatyczny z wolnym obciążeniem! W przeciwieństwie do standardowych bram, Keiser Power Rack umożliwia nie tylko trening siłowy ale również trening stabilności. Prowadnice pozwalają na swobodne przemieszczanie systemu oporu pneumatycznego wraz z ruchem użytkownika dodając kolejną zaletę treningu, wszechstronność. Wszystkie te funkcje pozwalają na wykonanie wielu ćwiczeń dla szerokiego spektrum treningu zwiększającego moc i stabilność.
Functional Trainer to podstawowe urządzenie serii Infinity do treningu całego ciała zawierające dwa regulowane ramiona, które w zależności od treningu przyjmują dolną lub górną pozycję. Możliwość treningu z dowolną prędkością, przy dowolnym obciążeniu i bez siły inercji sprawia, że ten produkt cieszy się popularnością wśród różnych nabywców. Functional Trainer występuję w wersji wolnostojącej lub w wersji montowanej do podłoża. Dzięki swojej wszechstronności stosowany jest zarówno w rehabilitacji, jak i w treningu sportowym i wyczynowym. Maszyny Functional Trainer używane są przez najlepsze zawodowe kluby piłkarskie czy inne kadry sportowe na całym świecie.
Keiser Runner to unikalny i innowacyjny product zaprojektowany z myślą o wyczynowych sportowcach. Pozwala ćwiczącym trenować dolne partie ciała wykorzystując zarówno szybkość jak i opór. Ta maszyna znajduje szczególne zastosowanie u drużyn sportowych by poprawić przyspieszenie i dynamiczną moc. Pozwala na trening dolnych kończyn osobno i razem. Bardzo często służy również do pomiaru mocy i do monitorowania postępów.
Keiser Squat umożliwia optymalny trening z obciążeniem w połączeniu z maksymalną prędkością co gwarantuje skuteczne kształtowanie mocy podczas ruchu wyskoku (obunóż, jednonóż). Keiser Squat AIR300 jest idealnym rozwiązaniem dla sportowców różnych dyscyplin gdzie wyskok jest istotnym elementem gry.
Keiser jest innowacyjny nie tylko na polu sprzętu siłowego. Jak pierwszy producent wprowadził opór magnetyczny w swoich rowerkach do indor cyclingu. Również jako pierwszy uzyskał certyfikat świadczący o dokładności pomiaru mocy na wyświetlaczach ergonometrów. Ekran na każdym z rowerów pokazuje najważniejsze dla Twojego treningu pomiary: m.in. waty, dystans, czas a w przypadku stosowania paska POLAR (do wypożyczenia) również i tętno.
Nowoczesny ergometr eliptyczny Keiser M5 to wielokrotnie nagradzane urządzenie wykorzystujące opór magnetyczny. W urządzeniu wykorzystywany jest nowoczesny, unikalny system oporu magnetycznego – brak jest w nim elementów ciernych. Posiada elektroniczny panel, informujący ćwiczącego o aktualnych parametrach treningu, w tym: obciążenie, tętno, czas treningu, pokonany dystans, kadencja.
Bieżnia TECHNOGYM to profesjonalna bieżnia – solidna i łatwa w użytkowaniu. Ćwiczenia na urządzeniu pozwalają wytrenować kondycję biegową, spalić zbędne kalorie, zbudować mięśnie nóg, wzmocnić wydolność sercowo-naczyniową czy po prostu się rozgrzać przed dalszym treningiem. Dzięki wysokim parametrom pozwala na efektywny trening niezależnie od poziomu zaawansowania użytkownika. Joysticki pozwalają na szybką i prostą zmianę prędkości oraz nachylenia bieżni. Najwyższa jakość wykonania, intuicyjna obsługa i cały wachlarz możliwości regulacji ustawień zamieniają bieg w prawdziwą przyjemność i sprawiają, że nie chcesz opuścić nawet jednego treningu!
Żadna siłownia nie byłaby kompletna bez ławeczek i wolnych ciężarów. Również u nas znajdziecie ławeczki (płaskie, skośne, modlitewnik, do mięśni grzbietu) a także m.in. : gryfy z obciążeniem, zestaw hantli HEX, kettle.
System Profesjonalnych lin TRX wykorzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. To wszystko czego potrzebujesz - TRX i twoje ciało - nie są wymagane dodatkowe obciążenia. Trening w zawieszaniu poprawiając równowagę mięśni, stabilność stawów, dając mobilność i wzmacniając mięśnie brzucha jest bardzo pomocny w uprawianiu sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom.

TRX pozwala na wykonanie ponad 300 ćwiczeń górnych i dolnych części ciała każde można stopniować w zależności od twojego poziomu sprawności. Wielkość oporu można dostosować poprzez przemieszczanie ciężaru twojego ciała. Ćwicz razem w grupie na zajęciach z TRX na salce fitness lub indywidualnie na naszej siłowni.
Bosu (akronim „both sides up”) jest dwustronnym przyrządem stanowiącym unikalne połączenie piłki i stepu. Jedna strona urządzenia stanowi rodzaj pneumatycznej kopuły pracującej (uginającej się) przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś jest płaską i sztywną platformą. Dwie ukryte w zagłębieniach rączki ułatwiają swobodne odwracanie urządzenia z jednej strony na drugą. Średnica platformy wynosi około 63cm.M

Bosu jest niczym innym , jak symulatorem ruchów charakterystycznych dla różnych dyscyplin sportowych. Podstawowym elementem jest trening równowagi, a Bosu daje w tym zakresie ogromne możliwości. Nadaje się zarówno do ćwiczeń statycznych, jak i dynamicznych oraz takich, które poprawiają balans ciała. Ma również duży wpływ na stabilizację tułowia.

Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku urządzeniach jednocześnie, wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc. To wszystko w dowolnym tempie, w rozmaitych pozycjach, zawsze ciekawie i co najważniejsze - bezpiecznie.
Uzupełnieniem profesjonalnych urządzeń jest liczny sprzęt pozwalający na ćwiczenie wszystkich zdolności motorycznych człowieka: nie tylko mocy, ale i wytrzymałości, siły, prędkości, koordynacji, zwinności i gibkości: kołkownice (pegboard), liny do wspinania (4 m), worek bokserski, piłki (lekarskie, fitball, easy ball, slam ball, lacross), drabinki gimnastyczne, drabinki koordynacyjne, rollery, berety stabilizacyjne, gumy, ekspandery, taśmy mini band, stepy, sztangi powerpump, maty, paraletki, skakanki, itd.
Doktorantka ostatniego roku AWF we Wrocławiu. Jestem związana ze sportem odkąd pamiętam (medalistka MP w Karate Kyokusin i Ju-jitsu, dawna zawodniczka koszykowi II Ligii). Pasja do aktywności fizycznej i fascynacja ciałem ludzkim sprawia, że wciąż poszerzam swoją wiedzę i pogłębiam praktykę na różnych szkoleniach i warsztatach. Na moich zajęciach dowiesz się jak bezpiecznie pracować z ciałem, poprawisz elastyczność, siłę mięśni i nabierzesz energii. Kieruję się zasadą: najpierw Twoje zdrowie, później piękna sylwetka.

Gdzie mnie znajdziesz:
pilates, sztangi, atak na brzuch + rozciąganie, tabata
Moje życie zawsze kręciło się wokół doskonaleniu sprawności fizycznej. Jako młody chłopak intensywnie trenowałem breakdance. Pot i łzy wylane na parkiecie doprowadziły mnie dwukrotnie do uzyskania tytułu Mistrza Polski Breakdance. Kto widział B-Boy’a w akcji ten wie, jak ważna dla niego jest ogólna sprawność organizmu – nie tylko siła, moc i wytrzymałość, ale również koordynacja, gibkość i zwinność. Te cechy sprawności motorycznej są dla mnie kluczowe – i to właśnie nad nimi pracujemy podczas moich treningów.

Gdzie mnie znajdziesz:
cross training, TRX, trening ogólnorozwojowy, hip hop ABS, cross for kids, trener personalny na siłowni
Połączyła nas miłość do tańca. Mocno wierzymy, ze gorąca salsa również rozpali ogień w sercu każdego z Was! Na co dzień terapeutka spa oraz muzyk kubański koncertujący po całym kraju. Wieczorami rozkoszujemy się latynoskimi rytmami razem z Wami! Nie znasz kroków? O nic się nie martw! Raz, dwa, trzy… wystarczy umieć liczyć do trzech – reszty Cię nauczymy :)

Gdzie nas znajdziesz:
instruktorzy tańca na sali fitness: salsa solo i salsa w parach
Żyję dla sportu. Jako czynny zawodnik piłki siatkowej (II liga) nieustannie pracuję nad rozwinięciem własnej sprawności. Wiem jak trenować, by osiągać wyniki. Wiem też jak ważne jest wsparcie trenera, instruktora czy nawet kolegów. Moim celem jest bycie właśnie takim wsparciem dla Was. Jako certyfikowany trener personalny na co dzień pomagam Wam w osiągnięciu zamierzonych celów treningowych dzięki rzetelnym i bezpiecznym treningom.


Gdzie mnie znajdziesz:
instruktor na siłowni I trener personalny
Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha – prostych, skośnych i poprzecznych. Zajęcia składają się z 3 części. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha. Na koniec czas na przyjemny relaks – stretching rozciągający mięśnie.
Trening całego ciała polegający na mobilizacji mięśni głębokich, głównie mięśni dna miednicy i mięśnia poprzecznego brzucha. Poprawia wygląd całej sylwetki ciała, wpływa również bardzo korzystnie na nasze samopoczucie. Rezultatem ćwiczeń jest smukła sylwetka, płaski (i mocny!) brzuch, większa świadomość własnego ciała. Ćwicząc pilates odczujesz dobroczynny wpływ na swój organizm, zniwelujesz choroby kręgosłupa i nauczysz się prawidłowego oddechu. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.
Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi. Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Układ ćwiczeń jest utrwalany przez 3 m-ce, a następnie zmieniany. Zajęcia prowadzone z wielką energią.
Trening oparty na „Protokole Tabaty” składa się z interwałów wytrzymałościowo-siłowych, wykonywanych w seriach 20 sek. pracy i 10 sek. przerwy. Podczas treningu wykonywanych jest osiem ćwiczeń, po cztery serie w każdym. Taka forma zajęć znacznie przyspiesza procesy metaboliczne, a co za tym idzie - spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć w formie interwałów również szybkiej zwiększysz wydolność tlenową oraz beztlenową i wyrobisz kondycję!
Kompleksowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający. Część aerobowa poprawia kondycję i wydolność oddechową, przyspiesza krążenie a część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak step, piłki, hantle, gumy, obciążenia, TRX) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki.
Zajęcia o wysokiej intensywności wzmacniające całe ciało. Opierają się na treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz taśm podwieszanych do sufitu. TRX to zajęcia o charakterze treningu funkcjonalnego. Dzięki TRX zadbasz o ogólną sprawność, skutecznie wzmocnisz mięśnie – te globalne i lokalne i poprawisz stabilizację ciała. Możliwość szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb.
To trening wytrzymałościowo-siłowy o wysokiej intensywności dla osób nastawionych na ogólny rozwój funkcjonalny swojego organizmu. Wszechstronne zajęcia, które kształtują wszystkie zdolności motoryczne: siłę, wytrzymałość, moc, koordynację, szybkość gibkość i zwinność. Cross fitness jest bardzo intensywnym treningiem, a wykonywane podczas niego ćwiczenia są różnorodne i obejmują m.in. przysiady, podciąganie, podskoki, pompki, podnoszenie ciężarów itd.…. Dzięki temu monotonia to słowo nieznane entuzjastom Cross Fitnessu.
Zajęcia obowiązkowe zarówno dla zawodowych sportowców jak i amatorów. Jest to forma zajęć poprawiająca optymalny zakres ruchu, tak aby w dowolnej dyscyplinie czy też w życiu codziennym móc mieć więcej siły i być bardziej wydajnym. Rozluźnienie tkanek miękkich sprzyja regeneracji, szybszym efektom, a także niweluje ból po treningu. Połączenie stretchingu dynamicznego i statycznego, automasażu i ćwiczeń zwiększających ruchomość w stawach.
Autorski program Jacka łączący hip-hopowe zajęcia taneczne z treningiem pomoże Wam wzmocnić mięśnie głębokie; poprzeczne proste i skośne brzucha oraz spalić tkankę tłuszczową – zwłaszcza w okolicach brzucha. A kroki Wam pokaże dwukrotny mistrz Polski breakdance.
Gorące rytmy i zmysłowe ruchy prosto z Kuby! Naucz się salsy z Izą i Miguelem. Raz, dwa, trzy i już tańczysz! Lekcja salsy to nie tylko świetna zabawa, ale i ciągły ruch. Lubisz tańczyć samemu? Przyjdź na salsę solo! Chcesz nauczyć się tańca w parze? Zabieraj partnera na salsę w parach! Nie masz partnera? O nic się nie martw – u nas znajdziesz parę! (Jeśli trzeba tańczymy z osobami tej samej płci – ale czasem to też część lekcji… w tańcu trzeba przecież być gotowym na wszystko ;).
Wieczór panieński z salsą? Zajęcia integracyjne oraz fitnessowy team building dla firm? Jesteś zainteresowany zorganizowaniem grupowych zajęć fitness?
Napisz do nas!
Wstecz