Warning: file_get_contents(http://palacbielawa.hotelsystems.pl/data-xml/pakiety/setLang/1/php_url_format//hash/76da08b55aefca9abe1bf1f51eb6a841): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error in /home/users/bielawa/public_html/wp-content/themes/lookslike/api/hs.php on line 276

Podaruj prezent idealny

sport:
1 wejście na siłownię lub zajęcia fitness: 15 zł
Karnet open ważny 1 m-c: 159 zł
Karnet 12 wejść: 120 zł (ważny 2 miesiące)
Karnet 8 wejść: 80 zł (ważny miesiąc)
Karnet 4 wejść: 50 zł (ważny miesiąc)

Wypożyczenie ręcznika: 5 zł
Napoje, batony i inne suplementy dostępne na recepcji spa I sport.

-------------------------------------------------------------

Dla Gości hotelowych:
wejście na siłownie w cenie pokoju
wejście na zajęcia fitness: 10 zł
Keiser jest innowacyjny nie tylko na polu sprzętu siłowego. Jak pierwszy producent wprowadził opór magnetyczny w swoich rowerkach do indor cyclingu. Również jako pierwszy uzyskał certyfikat świadczący o dokładności pomiaru mocy na wyświetlaczach ergonometrów. Ekran na każdym z rowerów pokazuje najważniejsze dla Twojego treningu pomiary: m.in. waty, dystans, czas a w przypadku stosowania paska POLAR (do wypożyczenia) również i tętno.
Keiser Squat umożliwia optymalny trening z obciążeniem w połączeniu z maksymalną prędkością co gwarantuje skuteczne kształtowanie mocy podczas ruchu wyskoku (obunóż, jednonóż). Keiser Squat AIR300 jest idealnym rozwiązaniem dla sportowców różnych dyscyplin gdzie wyskok jest istotnym elementem gry.
Keiser Runner to unikalny i innowacyjny product zaprojektowany z myślą o wyczynowych sportowcach. Pozwala ćwiczącym trenować dolne partie ciała wykorzystując zarówno szybkość jak i opór. Ta maszyna znajduje szczególne zastosowanie u drużyn sportowych by poprawić przyspieszenie i dynamiczną moc. Pozwala na trening dolnych kończyn osobno i razem. Bardzo często służy również do pomiaru mocy i do monitorowania postępów.
Power Rack pozwala użytkownikom ćwiczyć z dowolną prędkością przy jednoczesnej kontroli siły eksplozywnej w celu poprawy rozwoju mocy. Ci, którzy trenowali przy użyciu Power Racka zaobserwowali ogólny wzrost siły, szybkości i kontroli. Ćwiczenia wykonywane na standardowych bramach można wykonywać również na Power Racku. Różnica tkwi w unikalnej, hybrydowej konstrukcji łączącej opór pneumatyczny z wolnym obciążeniem! W przeciwieństwie do standardowych bram, Keiser Power Rack umożliwia nie tylko trening siłowy ale również trening stabilności. Prowadnice pozwalają na swobodne przemieszczanie systemu oporu pneumatycznego wraz z ruchem użytkownika dodając kolejną zaletę treningu, wszechstronność. Wszystkie te funkcje pozwalają na wykonanie wielu ćwiczeń dla szerokiego spektrum treningu zwiększającego moc i stabilność.
Żyję dla sportu. Jako czynny zawodnik piłki siatkowej (II liga) nieustannie pracuję nad rozwinięciem własnej sprawności. Wiem jak trenować, by osiągać wyniki. Wiem też jak ważne jest wsparcie trenera, instruktora czy nawet kolegów. Moim celem jest bycie właśnie takim wsparciem dla Was. Jako certyfikowany trener personalny na co dzień pomagam Wam w osiągnięciu zamierzonych celów treningowych dzięki rzetelnym i bezpiecznym treningom.
Gdzie mnie znajdziesz:
instruktor na siłowni I trener personalny
Połączyła nas miłość do tańca. Mocno wierzymy, ze gorąca salsa również rozpali ogień w sercu każdego z Was! Na co dzień kosmetyczka w Spa oraz muzyk kubański koncertujący po całym kraju. Wieczorami rozkoszujemy się latynoskimi rytmami razem z Wami! Nie znasz kroków? O nic się nie martw! Raz, dwa, trzy… wystarczy umieć liczyć do trzech – reszty Cię nauczymy :)
Gdzie nas znajdziesz:
instruktorzy tańca na sali fitness: salsa solo i salsa w parach
Moje życie zawsze kręciło się wokół doskonaleniu sprawności fizycznej. Jako młody chłopak intensywnie trenowałem breakdance. Pot i łzy wylane na parkiecie doprowadziły mnie dwukrotnie do uzyskania tytułu Mistrza Polski Breakdance. Kto widział B-Boy’a w akcji ten wie, jak ważna dla niego jest ogólna sprawność organizmu – nie tylko siła, moc i wytrzymałość, ale również koordynacja, gibkość i zwinność. Te cechy sprawności motorycznej są dla mnie kluczowe – i to właśnie nad nimi pracujemy podczas moich treningów.
Gdzie mnie znajdziesz:
cross training,, TRX, trening ogólnorozwojowy, hip hop ABS, trener personalny na siłowni
Doktorantka ostatniego roku AWF we Wrocławiu. Jestem związana ze sportem odkąd pamiętam (medalistka MP w Karate Kyokusin i Ju-jitsu, dawna zawodniczka koszykowi II Ligii). Pasja do aktywności fizycznej i fascynacja ciałem ludzkim sprawia, że wciąż poszerzam swoją wiedzę i pogłębiam praktykę na różnych szkoleniach i warsztatach. Na moich zajęciach dowiesz się jak bezpiecznie pracować z ciałem, poprawisz elastyczność, siłę mięśni i nabierzesz energii. Kieruję się zasadą: najpierw Twoje zdrowie, później piękna sylwetka.
Gdzie mnie znajdziesz:
pilates, sztangi, atak na brzuch + rozciąganie, tabata
Wieczór panieński z salsą? Zajęcia integracyjne oraz fitnessowy team building dla firm? Jesteś zainteresowany zorganizowaniem grupowych zajęć fitness?
Napisz do nas!
Gorące rytmy i zmysłowe ruchy prosto z Kuby! Naucz się salsy z Izą i Miguelem. Raz, dwa, trzy i już tańczysz! Lekcja salsy to nie tylko świetna zabawa, ale i ciągły ruch. Lubisz tańczyć samemu? Przyjdź na salsę solo! Chcesz nauczyć się tańca w parze? Zabieraj partnera na salsę w parach! Nie masz partnera? O nic się nie martw – u nas znajdziesz parę! (Jeśli trzeba tańczymy z osobami tej samej płci – ale czasem to też część lekcji… w tańcu trzeba przecież być gotowym na wszystko ;).
Autorski program Jacka łączący hip-hopowe zajęcia taneczne z treningiem pomoże Wam wzmocnić mięśnie głębokie; poprzeczne proste i skośne brzucha oraz spalić tkankę tłuszczową – zwłaszcza w okolicach brzucha. A kroki Wam pokaże dwukrotny mistrz Polski breakdance.
Zajęcia obowiązkowe zarówno dla zawodowych sportowców jak i amatorów. Jest to forma zajęć poprawiająca optymalny zakres ruchu, tak aby w dowolnej dyscyplinie czy też w życiu codziennym móc mieć więcej siły i być bardziej wydajnym. Rozluźnienie tkanek miękkich sprzyja regeneracji, szybszym efektom, a także niweluje ból po treningu. Połączenie stretchingu dynamicznego i statycznego, automasażu i ćwiczeń zwiększających ruchomość w stawach.
To trening wytrzymałościowo-siłowy o wysokiej intensywności dla osób nastawionych na ogólny rozwój funkcjonalny swojego organizmu. Wszechstronne zajęcia, które kształtują wszystkie zdolności motoryczne: siłę, wytrzymałość, moc, koordynację, szybkość gibkość i zwinność. Cross fitness jest bardzo intensywnym treningiem, a wykonywane podczas niego ćwiczenia są różnorodne i obejmują m.in. przysiady, podciąganie, podskoki, pompki, podnoszenie ciężarów itd.…. Dzięki temu monotonia to słowo nieznane entuzjastom Cross Fitnessu.
Zajęcia o wysokiej intensywności wzmacniające całe ciało. Opierają się na treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz taśm podwieszanych do sufitu. TRX to zajęcia o charakterze treningu funkcjonalnego. Dzięki TRX zadbasz o ogólną sprawność, skutecznie wzmocnisz mięśnie – te globalne i lokalne i poprawisz stabilizację ciała. Możliwość szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb.
Kompleksowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający. Część aerobowa poprawia kondycję i wydolność oddechową, przyspiesza krążenie a część wzmacniająca (z wykorzystaniem przyrządów takich jak step, piłki, hantle, gumy, obciążenia, TRX) uruchamia mięśnie górnej i dolnej części ciała pozwalając na wymodelowanie całej sylwetki.
Trening oparty na „Protokole Tabaty” składa się z interwałów wytrzymałościowo-siłowych, wykonywanych w seriach 20 sek. pracy i 10 sek. przerwy. Podczas treningu wykonywanych jest osiem ćwiczeń, po cztery serie w każdym. Taka forma zajęć znacznie przyspiesza procesy metaboliczne, a co za tym idzie - spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć w formie interwałów również szybkiej zwiększysz wydolność tlenową oraz beztlenową i wyrobisz kondycję!
Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi. Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Układ ćwiczeń jest utrwalany przez 3 m-ce, a następnie zmieniany. Zajęcia prowadzone z wielką energią.
Trening całego ciała polegający na mobilizacji mięśni głębokich, głównie mięśni dna miednicy i mięśnia poprzecznego brzucha. Poprawia wygląd całej sylwetki ciała, wpływa również bardzo korzystnie na nasze samopoczucie. Rezultatem ćwiczeń jest smukła sylwetka, płaski (i mocny!) brzuch, większa świadomość własnego ciała. Ćwicząc pilates odczujesz dobroczynny wpływ na swój organizm, zniwelujesz choroby kręgosłupa i nauczysz się prawidłowego oddechu. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku lub poziomu zaawansowania.
Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha – prostych, skośnych i poprzecznych. Zajęcia składają się z 3 części. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha. Na koniec czas na przyjemny relaks – stretching rozciągający mięśnie.
Wstecz

Warning: file_get_contents(http://palacbielawa.hotelsystems.pl/data-xml/pakiety/setLang/1/php_url_format//hash/76da08b55aefca9abe1bf1f51eb6a841): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error in /home/users/bielawa/public_html/wp-content/themes/lookslike/api/hs.php on line 276